שאלות ותשובות נפוצות
לא, מכירת המוצרים נעשת באופן מקוון בלבד.
להרשמה, יש לגלול לתחתית העמוד, וללחוץ על 'המשתמש שלי', הזנ/י את המידע הנדרש ובחר/י סיסמה. ההרשמה פשוטה וללא תשלום. למשתמשים הרשומים יש גישה לכל פרטי ההזמנות שבוצעו.
כדי לשנות את פרטיך, היכנס/י לחשבונך על ידי הזנת האימייל והסיסמה שלך. לחצ/י על הלשונית 'המשתמש שלי' ולאחר מכן לחצ/י על כפתור 'עדכן פרטים' כדי לעדכן את הפרטים הרצויים.
אם שכחת את הסיסמה שלך, תוכל/י לאחזר אותה בלשונית 'המשתמש שלי', תקבל/י אימייל המכיל את הסיסמה החדשה שלך.
כן. כדי לבצע הזמנה ללא הרשמה, עליך לבחור באפשרות "המשך כאורח" בקופה, להזין את כתובת הדואר האלקטרוני שלך ולהמשיך ללא הרשמה.
אם הזמנתך בוצעה כהלכה והיא מאושרת, תופנה/י אוטומטית לדף האישור שבו תמצא/י את מספר ההזמנה שלך. כמו כן, תקבל/י מייל עם כל פרטי ההזמנה.
- החנות אונליין מקבלת תשלום באמצעות כרטיס אשראי ו-PayPal. אנו מקבלים את כרטיסי האשראי העיקריים, כולל ויזה ומאסטרקארד.
כן, האבטחה של כל הרכישות שבוצעו בחנות האונליין מובטחת לחלוטין. למעשה, אנו משתמשים במערכות ספציפיות. הסליקה מתבצעת בדף מאובטח ועומדת בתקן PCI-DSS העולמי המחמיר לסליקת אשראי ברשת, כדי להגן על כל המידע הרגיש המסופק דרך הפלטפורמה.
עלויות וזמני המשלוח מחושבים לפי משקל ונפח המוצר הנבחר. לאחר שהוספת את המוצר/ים לעגלת הקניות שלך והזנת את מיקום המשלוח, תוכל לראות את המחיר וזמני האספקה.
- לבקשת החזרה, צור קשר עם השירות לקוחות, תוך מתן מידע על הזמנתך: מספר הזמנה, כתובת דואר אלקטרוני ששימשה להזמנה וסיבה להחזרתך. שירות הלקוחות עומד לרשותך כדי להבהיר כל ספק לגבי ההליך שיש לבצע.
- עם הגעת המוצר/ים למחסן שלנו, המוצר/ים יעברו בדיקות איכות על מנת לוודא שההחזרה תואמת את התנאים וההגבלות. לא יינתנו החזרים כספיים עבור מוצרים שהתקבלו במצב שאינו תואם תנאים והגבלות אלו. במידה והחזרתכם תתקבל, תקבלו על כך הודעה במייל ותקבלו החזר בכרטיס אשראי באמצעי התשלום ששימשו לרכישה תוך כ-30 ימים מתאריך החזרת הפריטים למחסן שלנו.